HA BÚTORT KERES!
HA BÚTORT
KERES!

Business Superbrands díjat nyertünk!

Elismerés a legkiválóbb márkáknak

Az 1995 óta működő, a legkiválóbb fogyasztói márkákat díjazó Superbrands Program és a legeredményesebb üzleti márkákat díjazó Business Superbrands Program a világ több mint 90 országában van jelen.
A Superbrands a széles nagyközönség számára is ismert, a magas minőséget szimbolizáló védjegy.
Superbrands és a Business Superbrands díjak kiválasztása
"A Superbrands Szakértői Bizottság egy független, 14 fős szakértői csapat, akik egy hétfokú skálán pontozzák a márkák teljesítményét, az alábbi szempontok alapján:
-a márka tradíciója
-történelme
-piaci szereplése
-a márka reputációja
-a vállalat goodwillje
-etikai megítélése
-közismertsége
-tudatos innovációja
-márkastratégiája
A zsűritagok pontjainak összegzése után áll fel az a sorrend, amely szerint az egyes kategóriák legjobbjaiból Superbrandsek lesznek.”
A Business Superbrands díj olyan pozitív visszajelzés a brandről, amely szakmai alapon emeli ki a legjobbakat. A díjat odaítélő bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják márkánk eddigi sikerességét és hitelességét. A jelölés kizárólag szakmai szempontok alapján történik, arra sem pályázni, sem jelentkezni nem lehet.
A Superbrands Bizottság a magyar Szabadalmi Hivatal adatbázisából választja ki a hazai szupermárkákat.
A kiválasztás elve a következő: Superbrands az a márka, amely a saját területén kitűnő hírnevet szerzett.
A Superbrands díj az elmúlt évtized alatt a szakmaiság erősítésével és persze a megfelelő márkaépítéssel nemcsak ismertté, de elismertté is vált, amit egyébként a díj iránti folyamatosan növekvő érdeklődés is jól bizonyít.

Ez az újabb díj, a Business Superbrands elismerés irányt szab a fejlődésre törekvő piaci szereplők között, és a hazai márkáknak továbbra is példát mutat a sikeres márkaépítéshez-így bennünket is tovább sarkall a magasabb minőség felé.
A Superbrands díjak ismertsége is az elmúlt évtized során fokozatosan nőtt, ma már nem kell magyarázni sem a jelentését, sem a jelentőségét az efféle elismeréseknek. A vásárlóknak kíván egy jelzés lenni arról, hogy az adott márka megítélése jó, tartósan a piacon kíván maradni és fontosnak tartja saját megbecsülését és megbecsültségét.
Töretlen hittel valljuk továbbra is, hogy a legnagyobb érték a vásárló, akik hűségesen mindig mellettünk döntenek, valamint munkatársaink, beszállító-, és üzleti partnereink, akik mindazt az irányt ma is a legnagyobb szakértelmemmel és odaadással képviselik, ami több, mint negyed évszázada megfogalmazódott. E díj emeli az RS Bútor presztízsét, méltán teszi büszkévé az itt dolgozókat, s fémjelzi a magas minőséget.
A Business Superbrands cím elnyerése ugyanis annak a bizonyítéka, hogy a márka saját maga számára is fontos. Ez pedig üzletileg is a legerősebb garancia arra, hogy hosszú távon is mindent megtegyünk annak érdekében, hogy a fogyasztók szemében is vonzóak és kiszámíthatóak maradjunk a piacon.
Az évről-évre növekvő árbevétel révén is bizonyítjuk, hogy a magyar bútorok mindenben felveszik a versenyt a konkurenciával, emellett közkedveltek, mert a hazai ízlésvilágot szolgálják ki.
A piacon való megjelenés alapja az állandó megújulás, az új elvárásoknak és kihívásoknak való megfelelés.
És immáron a dicsőség!
Az ágazatban érzékelhető pozitív tendencia révén az RS Bútor versenyképességét mi sem bizonyítja jobban, hogy a hazai piacon méltó helyet vívtunk ki, és cégünk erőforrásai révén tovább koncentrál a minőségi lakberendezésre.
A Business Superbrands díj erősíti a márkánk pozícióját, növeli presztízsünket és segít megkülönbözteti az RS Bútort a versenytársaitól. Ezen elismertség kapcsán továbbra is szem előtt tartjuk márkánk kiválóságát és hozzáadott értékét a piacon.
Az RS Bútor mottója tehát továbbra is magyarországi hódító útját járja:
„Ha bútort keres – RS!”
loading

Ez is érdekelhet

Hírek emailben is
Iratkozz fel hírlevelünkre és mi a legjobb ajánlatokkal és újdonságokkal keresünk meg legfeljebb heti egy alkalommal!