Személyesen:
Amennyiben az áruházainkban vásárolt termék hiányos, csomagoláson belül sérült vagy használata során meghibásodás lépett fel, úgy kérjük a vásárlás helyszínén személyesen mihamarabb jelentse be. A panasz bejelentéséhez a jótállási jegy vagy a számla bemutatása szükséges.
Postai úton:
Amennyiben személyes ügyintézésre nincs mód, úgy aláírásával hitelesített bejelentését postai úton is megteheti.
Hibabejelentő nyomtatvány »Címzettnek a számlán szereplő eladó céget tüntesse fel. A hiba kivizsgálását nagyban segíti, ha fényképet is tud csatolni.
A kellemetlenségért szíves elnézését kérjük, kollégáink mindent megtesznek, hogy az Ön által jelzett probléma mihamarabb megoldódjon.
Általános tájékoztatás:
Telefon: +36 (1) 329 0050
E-mail: rsinfo@rs.hu